پلتفرم آنلاین استعدادیابی گارنت

گارنت، پلتفرم استعدادیابی آنلاین در ایران با هدف استعدادسنجی، استعدادیابی و افزایش مهارت و توانایی‌های فردی در کنار آموزش‌های نوین بین‌المللی در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده است. در این پلتفرم آنلاین برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال برنامه‌ریزی‌های تحصیلی و شغلی مختلفی مطابق با نتیجۀ استعدادیابی در راستای ارتقای سطح علمی و دسترسی آن‌ها به اطلاعات برای پرورش افراد خلاق، نوآور، سخت‌کوش، ریسک‌پذیر، متخصص، مسئول، باانگیزه و متعهد تبیین شده است.

گارنت استعدادیابی کودکان و نوجوانان

گارنت تلنت بر این باور است که هر فردی دارای استعدادها و توانایی‌های نهفته‌ای­ست که باید کشف و پرورش داده شود و این کار را به‌عنوان یکی از ضروری‌ترین اهداف در سنین کودکی و نوجوانی به ‌شمار می‌آورد.

این پلتفرم استعدادسنجی آنلاین، قصد دارد تا با شکوفایی استعدادهای ذاتی فرزندان ایران از طریق شناسایی، ارزیابی و افزایش ظرفیت هوشی و استعدادیابی تا سال ۱۴۱۰ یک آیندۀ موفق برای افراد و حتی جامعه به ارمغان آورد.

برای شرکت در دوره­ های رشد استعداد گارنت باید چه اقداماتی انجام داد؟

  • قدم اول: مراجعه به وب­سایت

ابتدا کودکان و نوجوانان با مراجعه به صفحه راهنمای ثبت نام در گارنت، آزمون استعدادیابی را از سنین ۴ تا ۱۸ سال، مطابق با ردۀ سنی خود تکمیل می‌کنند.

  • قدم دوم: شرکت در دوره‌­ها

ثبت­ نام ­کننده­‌ها بعد از مشخص‌ شدن نتیجۀ آزمون استعدادیابی، بایستی در دوره‌های عمومی تعیین­ شده از سوی گارنت برای توسعۀ مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی و… شرکت کنند.

این دوره‌های عمومی رایگان است و پس از آن گواهی­نامه‌های معتبر برای شرکت در آن­ها صادر می‌شود.

  • قدم سوم: یادگیری تخصصی

زمانی ‌که کودکان و نوجوانان توانایی‌های خود را شناخته و مهارت‌های فردی خود را پرورش دهند، نوبت به آن می‌رسد که آموزش‌های تخصصی را یاد بگیرند و با تعیین حوزۀ تخصصی قدم محکمی را برای آیندۀ تحصیلی و شغلی خود بردارند.

بنابراین در دوره‌های تخصصی از آموزش‌های اساتید و نخبگان موفق بهره‌مند خواهند شد و در نهایت پس از گذراندن این دوره‌ها و یادگیری آموزش‌های لازم، به سطح مشخصی از علم و دانش خواهند رسید و آمادۀ روبه‌رو شدن با چالش‌های تحصیلی، کاری و فردی می‌شوند.

 

معرفی فعالیت های باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو

→ خواندن مطلب قبلی

هر آنچه باید در مورد بیگ دیتا (Big Data) یا کلان داده بدانید

خواندن مطلب بعدی ←

وبینار طرح کسب و کار بیزینس پلن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *