فراخوان جایزه یونسکو-حمدان بن رشید المکتوم در زمینه توسعه حرفه ای معلمان

یونسکو با همکاری امارات متحده عربی، هفتمین دوره برنامه جایزه «یونسکو ـ حمدان بن رشید المکتوم در زمینه شاخص‌ترین تجارب و عملکرد در زمینه توسعه حرفه‌ای معلمان» را اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران هدف از تدوین این جایزه دوسالانه که بر اساس تصمیمات شورای اجرایی یونسکو در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد و در سال ۲۰۱۴ نیز مورد بازنگری و تمدید قرار گرفت، تقدیر از فعالیت‌های شاخصی است که حداقل به مدت سه سال، توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی ملی و بین‌المللی و یا سازمان‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ذی‌ربط، به‌منظور توسعه حرفه‌ای معلمان و ارتقای کیفیت یاددهی آنان انجام شده است.

مبلغ این جایزه ۱۰۰ هزار دلار و یک گواهینامه است که به سه برنده، هریک به همین میزان، تعلق می‌گیرد.

شایان ذکر است به منظور شرکت در این برنامه ضروری است نهاد متقاضی از طریق مراجعه به پایگاه اطلاعاتی https://en.unesco.org/themes/teachers/hamdan-prize، نسبت به دریافت حساب کاربری و تکمیل و ارسال فرم تقاضای آنلاین اقدام نماید.

علاقه‌مندان شرکت در این برنامه می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۵ مهرماه ۱۴۰۰) نسبت به مراجعه به پایگاه اطلاعاتی فوق‌الذکر و ارائه طرح خود به صورت آنلاین اقدام فرمایند.

شایان ذکر است بروشور اطلاعاتی برنامه از طریق این لینک قابل دسترسی است.

منبع:کمیسیون ملی یونسکو

→ خواندن مطلب قبلی

فراخوان برنامه حرفه‌ای‌های جوان یونسکو ۲۰۲۱

خواندن مطلب بعدی ←

سرحدی: حمایت تمام قد دستگاه های علمی و اجرایی کشور از نخستین کنفرانس بین المللی بلاکچین

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *