شرایط جذب تیم‌های فناور در مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو- ایران علی اصغر سعدآبادی در حاشیه افتتاح واحدهای فناور و خلاق مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه شهید بهشتی، افزود: مرکز نوآوری دانشگاه با هدف حمایت، ترویج و پرورش استارتاپ‌ها و تیم‌های نوآور و فناور حوزه علوم انسانی و اجتماعی و برای رفع خلائی که در این حوزه وجود دارد، در بهمن ماه ۱۳۹۸ تاسیس شده است.

وی افزود: این مرکز به شیوه‌های فراخوان و برگزاری رویداد و ارائه معکوس (ریورس پیچ) به جذب تیم‌ها می‌پردازد و شرایط پذیرش مبتنی بر داشتن ایده‌های مرتبط؛ و ترجیحاً تیم هماهنگ و مکمل با ایده ارائه شده است.

سعدآبادی ادامه داد: مرکز برای نیل به اهداف و رسالتی که برای خود تعریف کرده، مبادرت به برگزاری برنامه‌های آموزشی تحت عنوان «رویدادی نو» کرده است و طی آن تلاش دارد تا کسب و کارهای حوزه نوآوری و فناوری علوم انسانی را معرفی کند که بازخورد بسیار خوبی نیز داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: مرکز همچنین دو دوره ارائه معکوس و نشست هم اندیشی با همکاری شهرداری تهران و رویداد ایده پردازی غدیر را برگزار کرده است. رویداد نیازهای فناورانه نمایش عروسکی و بوت کمپ مجازی از دیگر برنامه‌های مرکز بوده که با موفقیت برگزار شده است.

رییس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی یادآور شد: هم اکنون با همکاری یک شتابدهنده مستقر در این مرکز ۱۵ تیم را پذیرش کردیم که در مراحل پیش شتابدهی و شتابدهی قرار دارند.

سعدآبادی اضافه کرد: برای برنامه‌های آتی مرکز نخستین «رویداد کتاب و کودک» را در اسفندماه برای توجه بیشتر به حوزه پر اهمیت کتاب و کتابخوانی کودکان در دستور کار دارد.

→ خواندن مطلب قبلی

ساخت سامانه ضدعفونی کننده ازن با فناوری نانو

خواندن مطلب بعدی ←

نخستین واکسن ایران‌ساخت کرونا تزریق شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *