شتابدهی استارتاپ‌ها سرعت می‌گیرد

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو- ایران به نقل از معاونت علمی و فناوری تولید و ترویج بازی‌های شناختی در این رویداد آنلاین مورد توجه قرار گرفت. بنیاد ملی بازی های رایانه ای این رویداد را برگزار می‌کند. چهارمین دوره جایزه بازی های جدی ۱۳۹۹ در سه بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹، هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۹ و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۹ برگزار شد تا زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش‌ازپیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.

با اعلام نتایج داوری‌ها در هر سه بخش این رویداد، بهترین ‌های هر بخش معرفی شدند. هکاتون بازی­‌های جدی یک رویداد بازی­‌سازی برای ساخت نسخه اولیه‌­ای از بازی­‌های دیجیتالی یا رومیزی است و بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی نیز پذیرای مقالات تخصصی و کارگاه­های آموزشی در حوزه بازی‌های جدی بوده است. در اختتامیه چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی، ۷۷ عنوان جایزه و ۳۱۰ میلیون تومان جوایز نقدی به برندگان اعطا شد.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این دوره از بازی های جدی جوایز نقدی، سوبسید فروش و شتابدهی استارتاپ های این حوزه را در دستور کار قرار داده بود.

→ خواندن مطلب قبلی

انتشار بیش از هزار اختراع ایرانی در ادارات اروپا و امریکا

خواندن مطلب بعدی ←

برنده جایزه زن و علم معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *