دانش‌بنیان‌ها برای رفع موانع پیش روی تولید فراخوانده شدند

دانش‌بنیان‌ها برای رفع موانع پیش روی تولید فراخوانده شدند

به گزارش روابط عمومی باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو- ایران، با توجه به شرایط کلی حاکم بر کشور و نیاز به افزایش تولیدات داخلی و تامین نیازهای کشور توسط شرکت ها و منابع داخلی سال ۱۳۹۹ به نام جهش تولید نام گذاری شد.

جهش در تولید را می‌توان جبران عقب ماندگی‌های حوزه‌های تولید با بهینه سازی فرایندهای داخلی و بهبود کیفیت تولیدات با حداکثر سرعت ممکن در حداقل زمان ممکن دانست. در این راستا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به همراه وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام به راه اندازی دبیرخانه جهش تولید کرده است.

یکی از وظایف دبیرخانه جهش تولید شرکت های دانش بنیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شناسایی معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان و فناور و رایزنی با سازمان ها و ارگان های مرتبط جهت برطرف شدن این چالش ها و موانع تا حد امکان است.

به همین منظور این دبیرخانه تصمیم به جمع آوری معضلات، چالش‌ها و موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان و فناور کرده است.

در همین راستا، دبیرخانه جهش تولید شرکت‌های دانش بنیان و فناور وزارت علوم، تحقیقات وفناوری با انتشار فراخوانی از  دانش بنیان ها دعوت کرده تا معضلات، چالش‌ها و موانع پیش‌روی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را تا ۳۰ دی ماه اعلام کنند.

تمامی شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه های سراسر کشور می‌توانند از طریق پرکردن فرم طراحی شده و بارگذاری آن در سایت  stp.ut.ac.ir اقدام به اعلام چالش ها و موانع پیش روی خود کنند.

منبع:ایرنا

→ خواندن مطلب قبلی

هشدار فرانسه: اینترنت نسل پنجم موجب افزایش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

ابداع یک اسکلت خارجی برای تجربه کامل دنیای واقعیت مجازی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *