فراخوان جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی)

 

چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، کمیسیون ملی یونسکو-ایران و سایر نهادهای ذی‌ربط برگزار می شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره؛ این رویداد به صورت رقابتی برگزار می شود. در این بخش مستندات دریافتی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت. بانوان داوطلب در سه رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. از برگزیدگان در آیین پایانی جشنواره تقدیر می شود. علاوه بر آن طبق اعلام معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری این جشنواره معتبر و مشمول امتیاز آیین نامه ارتقاء اعضای هیأت علمی است.

زمان دریافت مستندات از طریق سامانه جشنواره حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه است.

محورهای رقابتی جشنواره به قرار زیر است:

الف- شاخص های علمی:

با تأکید بر شاخص هایی از قبیل دریافت جوائز ملی و بین المللی، ابداعات و اختراعات، طرح های علمی برجسته، کتاب، مقالات، تعاملات علمی بین المللی و…

ب- شاخص های فرهنگی و اجتماعی:

نقش آفرینی زنان در موضوعاتی از قبیل فعالیت های شاخص در زمینه کارآفرینی، فعالیت های برجسته اجتماعی، فعالیت های برجسته و داوطلبانه فرهنگی، فعالیت های خیریه، محرومیت زدایی از مناطق محروم، قرآن پژوهی، ایثار و فداکاری، محیط زیست، فعالیت در زمینه گسترش تمدن ایرانی اسلامی، گسترش زبان فارسی در زمینه تخصصی و…

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://wsfestival.ir  مراجعه کنند. همچنین توضیحات تکمیلی در لینک فراخوان جشنواره قابل دسترسی است.

 

منبع: کمیسیون ملی یونسکو

→ خواندن مطلب قبلی

فراخوان پیوستن شهرها به شبکه شهرهای خلاق یونسکو-۲۰۲۱

خواندن مطلب بعدی ←

آغاز همکاری میان باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو و ایسمینار

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *